Be My Followers

Wednesday, February 13, 2013

la tahzan amira...



hari ni aku sangat-sangat la sedih sebab.. saya hilag my sayag hari ini.. :(
pagi-pagi aku bgun tidur paggil-pangil dia tak gerak-gerak 
masa tu  dah aku dah nagis tak higat dah..

 kucig aku dah mati!!..pasal kucing mati pown aku ak ngis ke?? memag kelakar buyi nya
tapi pada aku pada orag yg sayang dan jaga kucing ni mesti tau macam mana rsa..
bila kucing yang kita jaga mati...ushhh tak terkata la aku...
  walaupun orag akan gelak bila dengar cerita aku ini tapi tu lah hakikat nye

semlam aku tak tidur sebab jaga dia...
tup2 hari ni dia mati ishhh memang sedih yang teramat la aku..

sampai cite ngan kak fida pagi ni pown aku nagis
dah la dia sakit masa raya cina ni semua klinik haiwan tutup..

yang wat aku terigat tu...
  dia sakit tapi bila tengok kawan-kawan dia main-main dia pon sibuk jugak dia lari-lari jatuh bila jatuh dia baring pastu agak-agak dah kuat sikit dia jalan balik..

aku memang tak nak tengok lagi pagi bila tau dia dah mati
 tadi aku cakap kat mak aku..
"mak tanam la dia.."
aku memang tak boleh tengok kalo aku tengok dia kena tanam lagi la aku nagis macam orang mati laki..
jadi baik tak payah...

*pemulaan hari yang kurang baik bagi aku tapi masih berharap ada yang indah untuk hari ini...




#sekian sahaja cerita sedih aku pagi ini 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...