Be My Followers

Monday, April 28, 2014

Akhirnya bertemu..


Hola...



Selamat pagi semua..
Akhirnya bertemu.. Bertemu siape?? Orang yang dah lama menghilang tetiba muncul..
Lama dah aku dok cari die ni..nak cari jugak dekat mana salah aku kan dan akhirnya dapat jawapan

Pagi ni aku memang rasa nak tumbuk muka orang je..gerammm tak terkata meluap-luap macam gunung berapi yang tunggu masa je nak keluar.

Orang cakap pagi-pagi tak baik meroyan macam ni tapi memang tak boleh tahan marah aku..
Kalau dapat jumpa die aku nak tanye dekat die..sambil tunjal-tunjal kepala die tu(bayangkan pun jadi lah puas hati aku)
"Kau fikir kau bagus??"
"Kau fikir kau belajar pandai sangat dari aku??"
Sabar mira..lekss lu..huhu

 lama dah aku cari die akhirnya jumpa.  tuhan tu kan adil..dunia ni tak besar mana pon pusing-pusing jumpa jugak. 
Panas hati tengok muka kau yang macam M**** tu..bukan kata muka perangai pun dah macam M****

Sekadar meluah rasa hati yang sedang terbakar ini..
#maaf atas kekasaran bahasa aku 

Xoxo



2 comments:

Cik Itah@RRP said...

salam. hmm..dah kenapa tu dear..

hanisah mat azit said...

dapat bertemu siapa ni?.. buah hati erk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...