Be My Followers

Thursday, April 17, 2014

Selamat pagi khamis..


Hola..
Selamat pagi..selamat hari khamis 
Pagi ini semua kelam kabut baju aku komot bukan main. 
Bawak bekal tertinggal dalam kereta harini pulak along aku yang bawak kereta tu..hoho
Memang buat aku serabut otak. Tak tau kenapa minggu ni memang meletihkan mungkin sebab aku sebok berjalan tak de masa rehat minggu ni sabtu ahad nak duduk rumah je jangan ada anasir2 jahat ajak keluar sudah.

Bukan letih apa.. Letih memikirkan untuk orang(tangan di dada mata ke atas) semoga aku diberi kekuatan hadapi semua ni.
Berjimba..jimba jugak tapi dalam hati korang tak tahu. Gerrrrrrrrr



Banyak soalan yang dok keliling kepala aku ni. Macam mana aku nak tolong kalau dia sendiri macam tak nak tolong diri...

Xoxo

1 comment:

Fyda Adim said...

kita yg paling dekat kena tolong supaya dirinya tidak tersasar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...