Be My Followers

Tuesday, April 8, 2014

Birthday Mak Part 2..


Hola..
Selamat pagi..disebabkan semalam balik lewat pagi ni aku bangun lewat jam tak bunyi
Nasib baik loceng menual ada...(lontaran vokal mak aku la) hehe
Aku sedar dah 6.30am apa lagi sepantas kilat aku siap yang paling best adik Ku tercinta tu tak sekolah jadi tak payah lah nak dok pusing sampai ke tanjung tu. Huhu

Jauh mengarut ni..jom ke cerita asal pasal birthday mak part 2 
Untung la mak aku..dua kali sambut birthday
Hari tu sambut dengan kita orang ahad lepas balik kanpung sambut dengan adik beradik mak aku pulak..

Kakak suapkn kek dekat adik..

Dah bergelak ketawa mak aku sampai meleleh air mata..lama dah tak jumpa la katakan bak kata ayah aku malam pon dah mengigau sebut "muar...muar.." Haha

Ni pulak mak uda aku pulak suapkan kek

Along..

Aku durhaka sikit potong untuk diri sendiri haha

Xoxo..




1 comment:

Cik Itah@RRP said...

salam. tertarik tengok kek tu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...