Be My Followers

Thursday, December 20, 2012

hpy bdy daya...

ni la orang nya yang menyambut hari lahir nya yang ke 21tahun pada 15/12
macam biasa la aku mesti lambat mengupdate cerita di hari sabtu aku baru ni bkesempatan he3
tgok nak ngis la tu tba-tiba tgok kita orang ada kat situ...
pelakon utama cik ezza mmg terbaik la... gambr tina gego plak sry ye:)

ini lah KAMI =)

ni aku buat sendiri..



kami ke jusco pula untuk berkarokkk hehehehe =)
ni ketua bab2 ni memang dia suka


yesss!!! akhir nya tina nyanyi jugak walaupun mula nya malu-malu...


apa-apa pown hpy bdy to daya...
semoga panjang umur n cepat kawin ok he3













1 comment:

@lfidah @dim said...

wah cantik tart awak yea..semoga awak cepat kawin jgk..tp jgn kawin dgn kokok pulak.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...