Be My Followers

Saturday, December 22, 2012

petang di pantai...



petang ahad yang lepas aku bawa budak ni p pantai..
dia cakap dah lama tak pergi pantai dengan peritah mak aku aku akak dan adik aku bawa la dia ke pantai nak mandi kata nya pandai berenang..

akak aku jadi pemerhati budak kecik belakang tu..bukan main pandai berenang ye
dari tadi terkapai-kapai kat situ je...x p mana powm


tengah-tenagh panas terik dia nak p pantai kalo tak bawk kang sedih pulak..

tengok tu jauh betu dia berenang tang tu jugak dia duduk...tp orang dah nak ujan ribut
dia boleh tak nak balik pulak...sabo je la =)




1 comment:

@lfidah @dim said...

kesian budak tue.lama tak tgk pantai agaknya.:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...