Be My Followers

Tuesday, December 4, 2012

masih dalam pencarian....


sebenar nya dalam hidup aku malas nak rancang sangat aku ikut jew apa yang ada depan aku...prinsip aku kalo apa yang aku impi kan tu dapat makna nya rezeki aku la kan?? kalo tak dapat ape yang aku nak or rancang tu maknanya  bukan rezeki la dan mungkin ada yang lebih baik untuk aku..

perjalanan aku baru nak bermula ni ishhh macam-macam dugaan yang aku kena tempuh...
banyak lagi banyak lagi impian yang aku yang belum tercapai..yang paling utama nak dapat keje tetap pastu sambung belajar...actually kalo nak sambung belajar lepas stpm boleh je tapi bak kata mak aku orang malas macam ko kalo nak belajar biar keluar duit sendiri "rasa la mcm mana susah nak dapat duit ye mira" padan muka ko..:p

lepas aku dah bekerja ni kalo suruh aku p belajar nak sangat la kan sebab baru ko rasa macam mana susah hidup kalo belajar tak pandai ni orang pandang sebelah mata jew...tu pown kalo sebelah mata tu nak pandang la kan??? he3 tapi aku tak kesah sebab mungkin ni jalan yang tertulis untuk aku masa ni....(besyukur la apa yang ada) jangan kufur nikmat..(wah sempat lagi masukkan ayat dalam cita adam dan hawa :P) sebenar nya bukan tak besyukur dengan apa yang ada cuma nak kan yang lebih baik dari sekarang...x salah kan??? 

doa-doa kan lah impian aku tercapai...kalo nak list kan memang panjang tak terbaca nanti..he3
kalo tak dapat semua tercapai separuh pown jadi la...:)

*reda itu ikhlas pasrah itu menyerah ^-^






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...