Be My Followers

Thursday, December 13, 2012

semalam dalam sejarah....

semalam 12/12/12 telah menjadi sejarah dan tak akan berulang lagi...
ramai yang mengambil peluang untuk mengabdi kan tarikh ini sebagai kengan yang terindah....
wahahahaha....sdih pulak rasanya...why??sebab tak ada yang istimewa yang aku nk kenang  =(
apaapa pun selamat pgantin baru kepada sepupu dan kepada anda-anda yang juga melansung kan perkahwinan semalam...

ni gambar petang 12/12/12 along aku yang membantu
 untuk majlis malam di rumah mak long...ni je yang mampu membantu he3

ni antara hidangan nya..aku tolon hidang je...tak makan pown mula-mula ingat pi tapi sebab mak aku skit gigi so terpaksa la membatal kan hasrat tu....

mengubat kekecewaan tak dapat nak p majlis nikah sepupu aku kita orang pergi keluar untuk p beli buger...
akak aku yang teringin nak makn...
then singgak kedai makn untuk belikan mak aku nsi goreng ayam...
dh dok kat kedai tu kita orang mana boleh tak makan kan??pe lagi oder la jugak...telupa sekejap yang aku dh bli buger td hehehehe
selesai makn ayah aku ajak pergi ke majlis yang ada dekat dewan rumah aku ni...
pe lagi laju jew kita orang pegi...




ni dia skendal along aku yang baru hehehehe...
mula-mula malu tapi last-last siap nak ikut balik lagi...

aku mesti ada jugak ye....:p


*semalm sejarah hari ini realiti dan esok sesuatu yang belum pasti....
so jalani lah hidup kita sebaik mungkin untuk kehidupan yang sempurna....=)

sekian entry aku hari ini...
senyum-senyum selalu =)













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...