Be My Followers

Wednesday, December 19, 2012

Drive thru...

Kisah semalam aku dan kak fida....mula-mula igat nak makan kat mydin je tp bila sampi ramai gila..la dah gaji bru igt...so bila tgok rmai gila kalo nk tggu makan memang tak sempat nk masuk kol 2 ni..kak fida ajak aku p bli d mcd drive thru yg pling penting aku lah yang drive tu..he3 ni yang sebok nak cite.. ni lah pertama kali aku bwak sendiri untuk drive thru biasa nya kak fida ...aku dok sebelah aje..
Tu saja cita untuk pagi ni..
Love am
Publish!!!!! He3 :p

1 comment:

@lfidah @dim said...

berjaya mendrive thru..smpi lenguh-lenguh kaki yerk..tuelah suh bwk auto xnak..kang da sakit kaki..hikhikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...