Be My Followers

Friday, December 28, 2012

ms cinta...


dah lama tak tengok tv diwaktu pagi..dulu masa lepas stpm memang aku duduk betapa kat rumah boleh la tengok semua cerita kat tv...tapi sekarang tidak lagi dah kerja nak tengok...memang tak la balik dah petang..
bila waktu cuti ni dapat lah aku tengok cerita ni sebelum ni asyik dengr adik aku mnyanyi lagu diA
"aku ms cinta....aku ms cinta..."pelik puLAK aku dengo nye maklum la cuti sekolah adik aku memang kjenya menghadap tv je...so bila aku cuti semalam dapat la tengok cita MS CINTA wahhh memang best patut la adik aku suka tengok...sekali tengok nak tengok lagi he3..tapi apakan daya cerita ni bersiaran pada waktu bekerja takdapat la aku nak tengok :(


impian nak jugak jadi macam ms cinta ni bloger popular tu....he3



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...