Be My Followers

Wednesday, September 4, 2013

Cerita cik viva..

Selamat tengah hari semua...
Hari ni tinggal 3 orang je di ofis jd aku rajin nk meng update cerita huhu
Ok hari ni nak cite pasal cik viva aku.. hutang pling mahal aku ada pada usia 22  tahun huhu
Ok lah citenya macam ni aku balik ke muar dan suruh mok de aku wat stilker untuk kereta aku nk promot aku nye blog(macam fofuler) hihi adaaku kesah?? Hahahaha ni semua pengaruh kak fyda la ni(nk jugak sebut nama dia) :p 

Tu dia cantik x? Tq mokde huhu
 mne tau lepas ni ramai yang singgah blog picisan aku ni kn..

Dan juga ni...  Siap ada nama lagi jadi semua orang boleh tau ni cik viva aku 

Xoxo..


3 comments:

Anita Alimat said...

TAK NAMPAK CANTIK PUN HE HE HE

Anita Alimat said...

TAK NAMPAK CANTIK PUN HE HE HE

Anita Alimat said...

KERETA AWAK WARNA PUTIH KENAPA
JADI KERETA BIRU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...