Be My Followers

Wednesday, September 4, 2013

Hujan pagi ni..


Hai selamat pagi..
Hari ini pagi yg penuh cabaran bagi aku 6.30pagi aku dah keluar rumah untuk menghantar along aku dan kawannye ke sentral.. Dengan hujan yang lebat sedih pulak rasa huhu
Akak aku yang penuh semangat nak ke tanjung malim untuk mengambil jubah konvo tapi aku ngan adik aku :,( sedih weyyy )kosong je rumah dah la kita orang de 3 bradik je bila sorang takde mesti tak best.. 


Begambar kejap sebelum dia orang naik bas..

Ni lah bas yang diaorang naik

Tepat kol 8 bas pon nak jalan hujan selebat-lebatnya (macam tau je aku sedih) huhuhu  disebabkn lebat aku pon tunggu sekejap di hadapan MC tu sorang-sorang pstu msg kak fyda n dia kata dia antar adriana jd pe lagi aku suruh dia tunggu aku jalan sama-sama risau hujan2 nak jalan maklum la aku ni sentisa pemandu amatur..dalam hujan aku redah berlari-lari ke kereta abih basah kuyup..  Pape pon semoga along aku sampai ke destinasinya dengan selamat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...