Be My Followers

Monday, September 2, 2013

Raptai dan MERDEKA..!!


Hai selamat tengah hari..
Hari ini aku nak cerita pasal hari Kemerdeka aku tahun ni beza sikit ngn tahun2 sebelum ni kerana tahun ni aku terlibat dalam perbarisan kemerdekaan. Selama ni tgok je org p berbaris ni aku pulk yang dok bbaris abih lengoh-lengoh kaki ni... Dan yang paling tak boleh bla pukul 6 pagi dah keluar rumah..bayangkan pukul brapa aku dah bangun? Mula-mula aku tak nak p tapi sebab ada orang tu cakap kat aku "nanti kalau mira p boleh ambil gambar masuk blog" (idea yg bagus jugak tu) jadi aku pon setuju lah untuk turut serta dalam perbarisan ni..
Tgok gambar atas tu antara kawan2 aku yang sama2 dalam perbarisan subuh2 dh bergambar :p kami berkumpul di RBL sebelum ke dataran pahlawan.

di dataran pahlawan..


Ni aku n kak fyda...tgok muka aku gelapnyeee..(oh tidakkkk) nk guna apa nk bgi cerah ni?

Masa raptai ni aku pakai selipa je.. Balik amek kau melecet tapak kaki nk pijaksimin pon sakit gile..


Kak fyda n cc..



31ogos2013 JKMNM...

Semangat Merdeka...




Masa ni akumain cak2 hahaha tgok muka aku tak nampak..tak pe lah janji pada hari tu aku rasa seronok sangat2 walaupun kaki melecet2 rasa macam nak merangkak kekereta je..
Tapi pada aku ni satu pengalaman yang best.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...