Be My Followers

Thursday, October 3, 2013

22 Tahun sudah..


Hari ini 3oktober2013 genap umur aku 22tahun.
Dah 22 tahun aku masih diberi peluang untuk bernafas. 
 Terima kasih YA ALLAH atas segala nikmat yang kau berikan.
Terima Kasih Mak+Ayah+Along+Adik kerana mereka sentiasa berada disisi aku selama ni samaada susah atau senang.
macam-macam dah aku lalui sepanjang 22 tahun ni yang pahit+ manis+ masam+ kelat semua ada.
baru aku tahu betapa mencabarnya hidup ni perlu Tabah+Sabar yang tinggi untuk menghadapinya.
  Banyak kesalahan yang penah aku lakukan ramai yang sakit hati mahu pon makan hati dengan peragai aku ni kan = mohon maaf yek (belajar dari kesalahan la katakan :p ) 


Kadang-kadang takut jugak bila umur dah meningkat ni haha
sebab nya mula la mak-mak , pak-pak saudara semua bertanya soalan CepuCemas .. nak tau solan ape? 

"Bila lagi..??" soalanya ringkas tapi berpeluh nak jawabnye.
mula-mula aku blurrr pe yang bile nya..??  ttiba je tanya macam tu.
 rupa-rupanya "bila lagi..?" @ "Bila lagi nak kawin..??" Oooo...baru tahu. 
1st tye aku syum je masuk kedua-tiga orang tanye #SAKITPULAKHATIKITANI.. kan?
so bila dapat soalan yang macam tu apa yang perlu kita buat untuk menyelamatkan diri kita = senyum tak perlu kata apa-apa.. dah tu bla cepat2 dari tempat tu... bahahahah malas nak pky belum masa lagi kot.
Kehidupan Baru Nak Bermula.. 

XoXo..


3 comments:

siti zuraida Rajab said...

selamat ulang tahun ke 22..moga dgn bertambah umur maka bertambahlah pemandangan....

aida said...

happy birthday La DOLCE amira..

Tina Tihany said...

happy bufday bdk comel...mg di murahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan n ape yg dihajati tercapai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...