Be My Followers

Monday, October 28, 2013

Gila GA..


Happy monday..
Setelah 2 hari bercuti dan semalam seharian di rumah+ hujan yang lebat= ular sawa(melengkau je)..hikhik
Ok Hari ini nak cerita pasal kegilaan aku pada GA(giveaway) biasalah perasaan hasad dengki aku ni :p
tak senang duduk tengok kak Nisa ayik dapat hadiah je aku pon nak jugak.. ahaksss
Tak tau hantu apa yang merasuk..
so pagi ni menggila cari GA yang ada n join mana tau rezeki kan? 
selain tu boleh jugak tambah kawan-kawan sambil berkongsi maklumat dan kisah hidup.. ;)
Ok aku nak sambung kegilaan join GA 
Daaaaa....

1 comment:

hanisah mat azit said...

selamat ber GA... good luck...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...