Be My Followers

Monday, October 21, 2013

Love You Mr Arrogant..


Hai semua..
Hari ini aku dipenuhi dengan perasaan TAKSABAR..TAK SABAR..TAK SABAR...!!
untuk menunggu episod seterusnya LYMA sebabnya..

aku dah abis baca novel ni...yehhhhh!! 
dah tau apa jadi lepasni yang paling best membaca sambil membayang muka Mr.Arrogant tu..hikhik
tapi aku still nk tgok dekat tv punya sebabnya lagi real..
taksabar nak tunggu diaorang pindah, mak Irham paksa dia kawin dengan sherry, Sherry tolak zara dalam kolam , zara n irham lari ke penang (ala2 bulan madu gitu..) .. Can't wait..!!! :p





part ni zara demam lepas kena tolak dalam kolam n irham jaga masa dia demam(sweet gile..!) aku yang baca je pon dah ke terbang ke awan hikhik




1 comment:

Fyda Adim said...

wah part yang gmbr zaraa pegang buku verangan diri sendiri ke?sebab saya dah abis baca buku ini.

baca entri kau ni menggeletek hatiku ini....oh irham..oh zaraa...yang sweet like sugar!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...