Be My Followers

Sunday, October 6, 2013

Maharani uptown..



Selamat pagi semua..
Selamat bercuti tapi esok dah kena keje...adehhh :/ malas betul rasanya macam tak cukup je cuti sabtu ahad ni.
Tak pe moh kita ke cerita asal aku. Semalam aku ke uptown(muar) minggu ni aku dok muar sebab teman kan maklong aku. So malam minggu kita jenjalan sampai tengah malam sikit hikhik lepas isyak keluar umah p makan..kedai makan semua penuh sebabnya org muar semua keluar dok lepak kat kedai makan tengok JDT lawn kelantan..tengah-tengh makan org jerit goll...!!! (Tocokek den) siap ketuk2 meja lagi(sabo je la) 
Selesai makan baru aku p ke uptown. Best jugak la bju dia cantik2 duit x de so kita tengok je la sobsob...hahahaha

Pertama kali pakai tudung segera ni huhu dh macam makcik2

Adik aku..

Gedik2 sebelum kuar huhu

Ok sekin saje cerita pagi ini
Xoxo












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...