Be My Followers

Tuesday, October 1, 2013

October - Happy Birthday Ayah..

Selamat Datang Oktober....
semoga bulan yang baru ini membawa kecerian kepada kita..
Cepat betul masa berlalu samapi tak perasan kita dah nak samapai penghujung tahun semula.. 
dalam sepanjang tahun bulan oktober lah yang paling aku tunggu-tunggu sebabnya birthday 3 serangkai hahah
1/10 =ayah
3/10=aku
16/10=along


Permulaan oktober (1/10) dimulakan dengan birthday ayah..
Selamat Hari Lahir Ayah..
Semoga panjang umur di beri kesihatan yang baik..
yang paling penting SAYA SAYANG AYAH.. =)
 Ada hadiah yang patut nye ari ni smpai tapi disebab kan beberapa pekara yang tak dpat dielakkan hadiah tu takjadi(sedih..dah beria piky dari awal tahun tapi x dpt jugak) so akan digantikan dengan yang lain..

1 comment:

@lfidah @dim said...

tak apa belum ada rezeki...hadiah yang kecil pun tetap bermakna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...