Be My Followers

Wednesday, June 12, 2013

Aku suka..


Selamat tengah hari semua... 
hari ni dah rabu kan tak lama lagi nak puasa kan tak sabar dah ni..huhuu
tengah duduk mencari idea ni tiba-tiba teringat pasal minat pelik aku ni
pe minat aku tu?? macam dalam gambar tu 
aku suka kepit@ketip kuku kaki..(ketip kuku pun pelik ke?) :p haha pelik la kot sebab aku suka ketip kuku bukan kaki aku je tapi abis kaki-kaki orang ada dalam rumah aku tu kalau aku nampak ada hitam siap la...hahaha..(rajin tak??) 

aku tak tau la kenapa tapi dalam bayak-banyak kerja..benda tu aku paling rajin nak membuatnye pantang tengok ada hitam-hitam kat celah-celah kuku tu mesti aku risau semak mata aku memandangnye walaupun bukan kaki aku pon =)

tapi sekarang dah lama tak buat camtu(rindu la pulak hee) sebab nye sebok aje memanjang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...