Be My Followers

Friday, June 14, 2013

Hari ini ber"nametag"...

Hai..semua..
Kembali untuk entry yang kedua untuk hari ini..
Dan tak tahu kenapa hari ini diserang sakit kepala yang amat...adehhhh ni buat aku nak angin je..


Tapi tak pe aku akn cuba mengawalnya...
Ok ni aku nk cite pasal name tag..huhuhu aku malas betul nk pakainye pakai bila terpaksa aje kalo tak mmg tak la ditambh lagi penyakit lupa aku ni menambahkan lagi sebab kenapa aku tak pakai name tag..
Hari ini aku pakai name tag sebabnya 
Kak fyda pakai ha3... Agin monsun mane yang btiup ttiba je dia pakai.. :p

Jadi aku pun nak jugak la...(biasa lah penyakit hasad dengki aku yg tak abis2 ni)

Sekin entry kali ni 
Xoxo.....




1 comment:

SyieraDahhari said...

hai ! kite sebaya la :)
follow dr blog kak alfidah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...