Be My Followers

Monday, June 10, 2013

"Kami sayang ayah.."



Selamat pagi semua..
pagi ini aku datang ke tempat kerja dengan keadaan yang letih dan lesu..
kenape?? sebab nya selama dua hari sabtu dan ahad yang lepas aku sebok membantu ayah aku mengecat rumah..maklum la kan dah nak raya kita orang cat awal-awal seabnya tak nak buat masa bulan puasa penat tak sanggup.

Mula-mula aku tak jugak tolong tapi kesian pulak tengok ayah aku terkial-kial buat sorang-sorang jadi aku pun ajak lah adik aku tolong kesian ayah aku dah tua dah la tak de anak lelaki nak tolong dia jadi kami terpaksa lah jadi anak lelaki kejap(oh..tidak!!) ha3..tapi tak kuat baru buat dah sakit-sakit badan huhuhu

Susah rupanya nak mengecat rumah ni..tersa macam nak tercabut tangan-tangan aku ni n gayat gilaaa bila nak kena panjat tinggi-tinggi tu tapi aku dan adik buat jugak sebab "KAMI SAYANG AYAH"  heee

Sekian entry "Kami sayang ayah" ini... nanti aku update lagi gambar rumah aku yang telah siap dicat tunggu yekkk.... =) 

1 comment:

@lfidah @dim said...

nak tengok gambar rumah yang cat baru tu..rumah i pun tgh cat ye tapi sebab laki i sayang i.dia yg buat sendiri.hikhikhik..

p/s:komen gatai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...