Be My Followers

Wednesday, June 5, 2013

Pengembaraan bermula...

Selamat pagi semua....
hari ini aku nak sambung entry pasal aku kak fyda dan kak nor ke KL

ini tiket kami nak ke kl setelah nak dkat setengah jam menungu kak fyda n kak nor 
akhirnya datang jugak mereka(sabo jela) dah la masa tu gigi aku tengah sakit lagi la menambah kan rasa bengang aku..huhuhu tapi bila igat balik nak dapat ipad aku cool balik ha3

seelum nak naik bas kita orang bergambar dulu(buat kenanagn) :p


kak nor n kak fyda dalam bas...(nak jugak :p )

setelah beberapa jam dalam bas akhirnya samapi jugak di sini...
sampai je kat sini kita orang pusing2 melihat abang2 polis bantuan yang ada kat situ (gedikkkk)ha3
kami terus manaiki train ke KLCC.

Sampai KLCC kita orang mkan dah tu terus ke Menara Maxis
untuk majlis penyampaian hadiah tu..

selesai majlis tu kita orang pun balik..kita orang naik  train singgah jap kat masjid jamek
sempat lagi menyanggah walaupun kaki dah melecet-lecet 
dah tu ayah aku pun dah "tanya bila nak balik?"
jadi kami tak dapat la nak jalan2 terus je naik  train ke TBS untuk balik ke Melaka..(tak sabar nak tunjuk ipad kat ayah n mak..huhuhu (lorat je kau..) ha3 mesti lah..

trun aje train dTBS aku bergambar lagi...sambil menunggu kak nor yang sebok kehulu ke hilir menjawab telefon..(maklum le orang menang RM1000) ha3

teket telah ditangan jadi kami tunggu di balai berlepas huhuhu (macam naik flight pulak ha3) tak percaya 

....tengok ni
flight kita orang pukul 7.00malam :p


akhir sekali kak fyda bergambar dengan adik aku..

sebelum aku lupa dia nak tunjuk buku dari maxis..
cantik tak??huhuhu tq Maxis =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...