Be My Followers

Friday, June 21, 2013

Jumaat oh yehhh..!!!


Assalamualaikum..
Hai selamat pagi...salam jumaat penuh keberkatan..
Akhirnya jumaat kembali(jumaat aje gumbira hati ini :p) wahhhhh senang hati esok cutiiii...paling penting nak balik muar esok :) lama dah tak balik rindu heee
Apa kaitan dengan gambar kat atas tu? Hehe tak dekaitan pon itu sekadar renungan kita di pagi jumaat ini semoga kita lebih menghargai masa yang ada ingat masa tak boleh nak undur lagi..semoga kita tidak berada di kalangan orang yang rugi..

Hari ini along aku balik...yehhhhh sukanye sebab kalau ada memang seronokkk dapat jalan-jalan cakap je mesti jadinye..

Tapi yang memeningkan kepala aku ni banyak pulak pemintaannya tu.. Ada yang mintak aku buat kek gula hangus.. Semalam maklong aku msg cakp teringin nak makn kek la pulak ingat boleh kala dia nak makan kek yang sama tapi dia tak nak la pulak nak kek biasa katanya..adehhhhh pengsaan la aku malam karang..tapi tak pe malam ni aku ada dua bibik baru huhuhu (nasib kau lah labu) huhuhuhu kalau bibik tu tak tolong siap lah korang ea..

Pape pon selamat datang bibik-bibik sekalian...
Ada yang istimewa untuk korang nanti yekk... Hahahahahahahah(gelak jahat)

Sekian dari aku pagi ini 
Xoxo
Love Myra Mokhtar






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...