Be My Followers

Tuesday, June 4, 2013

Entry tergendala disebabkan..

Hai semua...
kembali dengan entry yang kedua.. =)
Nak cerita entry aku pasal bdy kak fyda yg tgendala disebab kan 
ni dia kuih buah melaka...
mak aku yang beria sanagt ajak aku buat sebab nya ayah aku teringin nak makan..(adehhh)
disebabkan "SAYA SAYANG AYAH" jadi aku buat jugak tu yang langsung cancel buat entry untuk kak fyda  heee

tapi kuih ni special sikit sebab nya aku yang buat huhuhu
 bukan senang aku nak buat tau  :p
kuih yang sama tapi buat dalam dua rasa...
satu kuih buah melaka yang biasa 
warna hijau tu aku yang buat...
teror tak???hahahah

...dan satu lagi kuih buah melaka
mak aku masukan labu dalam dia nampak tak warna dia kuning tu..
yang ni aku tak suka...tapi ayah aku n adik aku yang beria makan..
walaupun dia orang sukan makan yang mak aku buat tapi aku paksa jugak dia orang makan kuih yang aku buat tu sampai habis huk3 (kejam tak??) :p

ok lah sekin sahaja entry malam ini 
XOXO  
=)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...