Be My Followers

Friday, June 14, 2013

Misi mencari langsir...


Selamat petang semua... Kembali lagi dengan entry yang ketiga petang ini =)
Hari ini entry aku banyak gambar kak fyda..ha3 ok la jd model blog aku huhuhu
Tegah hari ini kami keluar dengn misi mencari langsir...aku nk mencari langsir untuk bilik aku n kak fyda pulak sebok mencari langsir untuk rumahnye..


Sambil tgok langsir tgok jugak kain mana tau bekenan nk buat baju raya..(semangat nak raya) bulan puasa nanti memang tak rajin la nk bejalan bagai..


Ni aku punya langsir..murah je nak buat contoh tunjuk dekat mak aku..(beli yg dh siap aje senang tak payah nak fikir nk tempah)...kak fyda punya lagi 2minggu siap..

Ok macam biasa gambar aku mesti ada..kn ??kata tuan tanah...

Dan penat berjalan dari satu kedai ke satu kedai lain dan misi mencari langsir pun dah berjaya...perut dah lapar sebelum balik kita singgah mkan dulu..dan ini makanan aku nasi ayam

Mee sup ini pulak kak fyda yang punya..

Lepas makan kita orang pun balik ofis...dengan mata yang dh mula mengantok ni akibat hirup sup terlebih..
Sekian sahaja kisah petang ini 
Xoxo...











1 comment:

izan mama mia said...

wah shoping... :D salam kenal..mai laa rumah akak pulak di miaduniaku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...