Be My Followers

Thursday, March 6, 2014

Hidup dan pilihan..


Hidup ini pilihan..
Apa yang buat kamu sedih tinggalkan dan apa yang buat kita tersenyum pertahankan..
Apa pun dalam hidup ini terserah pada kita menentukan tepuk dada tanya hati ok ;)

Hola...
Pagi ini indah seperti biasa tapi nak bangun pagi tu memang tak indah lah...nak menagis rasanya 5.30 jam dh bunyi mata memang lekatlah mana tak nye malam tak boleh tidur sebok dengn batuk sampai termuntah-muntah bagai(baru bersyukur nikmat sihat yang diberi selama ni..) 

Tapi sebab misi berjimat masih berjalan aku terpaksa gagahkan diri pegi memasak pagi-pagi buta.
Mak aku siap cakap "sampai bile agaknya tu.." Memanglah dia tak percaya nyata anak dara dia yang sorang ni dah cop kat dahi PEMALAS haha masak pon tak tahu tiba-tiba memasak bawak bekal..
Tapi yang membanggakan aku walaupun amatur dalam bidang masakan ni tapi ada yang kata aku masak sedap..! Wahhh ( merah pipi kejap) hehe 
Sape yang cakap yang cakp sedap tu?? Sape lagi kak fyda adim la orang lain tak cakp sedap pon..ke dia saja cakp nak sedap kan hati?? Ahhh tak kesah lah sekurang-kurangnya itu memberi semangat dekat aku untuk terus memasak haha



1 comment:

@lfidah @dim said...

sedaplah..bkn nk jaga hati okey...kena kt tekak akak je...sambil tu bg kata-kata semangat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...