Be My Followers

Tuesday, March 18, 2014

Pagi penuh kabus rindu..

Hola..
Selamat pagi.. Mulakan hari dengan senyuman 
Semoga harini lagi best dari semlam yang best (kak fyda adim je yang faham) ;p hikhik



Tajuk entry nak gempak pagi  penuh kabus rindu bahaha..
Padahal nak cite pasal kabus pagi tadi..rindu tu saje nak sedapkan dan saje nak promote novel sifu "kabus rindu" hehe
pagi tadi otw pi kerja sepanjang jalan berkabus membataskan penglihatan aku ada pulak kereta yang tak bukak lampu ishhh teror gile.. Gelap +kabus dia boleh terang mata.
Disebab kan kabus yang tebal pagi ni ayah aku punye pesanan sebelum pegi keje pon lagi panjang dari biasa huhu 

Sekian entry #kabuspagi #pesananpanjang 

Xoxo


1 comment:

@lfidah @dim said...

dalam masa berkabus sempat juga bergambar...apa-apa pun suka ayat2 show dalam entri ini...sekian terima kasih uolls...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...