Be My Followers

Friday, March 7, 2014

Muhasabah cinta...


Assalamualaikum..
Hola..
Selamat hari jumaat korang hari yang aku tunggu-tunggu taksabar nak cuti dan tak sabar nak ke romantika..tapi....tak jadi sebabnye kepala aku rasa macam nak pecah. Dengan batuk dan selsema yang melanda diriku ini membuatkan aku tak de mood dan selalu megeluh "kenape batuk ni??selsema lagi..tensionnnn...!" 

 Pagi-pagi otw p keje terdengar lagu "muhasabah cinta" lirik dia penuh makna.. Buat aku sedar dan lebih hargai apa yang tuhan dah bagi dekat kita... Jom hayati bersama

Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu.


#muhasabahcinta
Xoxo




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...