Be My Followers

Wednesday, March 26, 2014

Rabu..


Hola..
Moning olls.
Pagi ini bermul lagi hari yang membosankan kalau bosan tu ok lg ditambah lagi dengan pekara-pekara yang tak sepatutnya didengar(agak kurang ajar) cotoh yang tak baik.
Semalam pulak mcam-macam versi cerita yang aku dengar so semalam malam makan ubat batuk lebih sikit bagi tidoq lena hahaha aku kalau tengok cerite hantu pon takut ni kan cerita betul-betul memang melompat la.

Abaikan yang semalam hari ni aku nak hadap lagi hari-hari yang ada..
Tapi hari ni lega sikit ada kak nisa huhu... lamanye nak menghabiskan minggu ni..dan Tak sabar tunggu sabtu ;p hehe  

#doauntukMH370
#semogaadakeajaiban


1 comment:

Cik Itah@RRP said...

salam. hee memang boring kalau takda buat apa-apa kan :)

btw isi tabung nuff..inti & digi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...