Be My Followers

Tuesday, May 7, 2013

Hai selasa...


Assalamualaikum... selamat pagi semoga hari ini menjadi permulaan yang baik untuk kita
jadi senyum di pagi hari itu sangat penting ok =)
aku hari ni baru mula bekerja..sebab semalam aku cuti setelah penat seharian untuk pilihan raya ahad yang lepas penat tapi seronokkk dapat kenal kawan baru dan juga dapat belajar macam mana cara proses pilihan raya tu... yang buat aku tak faham kat mane lagi yang dia orang sebok kata kan tak terlus tu??? emmmm...(garu kepala sekejap) he3
yang aku tau aku dah buat yang sejujur mungkin huhuhu 
undi tu pun di kira depan semua ejen parti-parti yang bertanding...tak ada pun yang kita orang sorok semua di buat depan ejen-ejen tu.

ni gambar aku sebelum nak bertugas semasa pilihan raya ahad lalu...
orang lain semua pakai baju spr aku pakai baju aku sendiri sebab nye..?? baju aku besar gilaaa boleh buat selimut hokey... :p 
pagi-pagi lagi aku dah pegi sebab pukul 7pagi dh kena ada dekat sana dalam pukul 8.20malam baru aku balik rumah...memang mengantokk nak pingsan pon ada..penat yoooo
tapi tu lah pengalaman kan??? =)
cuma aku harapkan,
semoga corak pemimpinan akan lebih baik di masa akan datang...mandat yang diberikan jagan disia-siakan..

1 comment:

@lfidah @dim said...

ayunya dia...hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...