Be My Followers

Friday, May 10, 2013

Wanita masuk NERAKA hanya kerana seekor kucing...


Assalamualaikum.. selamat pagi 
salam jumaat...
pagi-pagi aku dah emo.. + meroyan.. sebab nye..
ada orang yang tak berperi kemanusiaan dah buang anak2 kucing aku...!!
pls la weyyy kucing-kucing tu tak salah pun kot kau tak payah nak buang dia lagi pon dia duduk dekat rumah aku(jangan nak menyebok sangat la) pagi petang aku bagi dia makan. 

aku tak tau la kenape..bukan nak kuarang ajar tapi sebab dia dah dulu main kasar ngan aku. pantang aku orang buat macam tu dengan kucing-kucing aku dia kan binatang tak de otak nak fikir asal ko buat dia macam tu.!!!?????????????????
KAU TU ADA OTAK FIKIRRR LA WEYYYYY!!!!

Dalam riwayat Bukhari, “Seorang wanita disiksa karena seekor kucing yang dia kurung sampai mati. Dia masuk Neraka karenanya. Dia tidak memberinya makan dan minum sewaktu. Mengurungnya. Dia tidak pula membiarkannya dia makan serangga bumi.” 


*kalau anak-anak kucing aku mati sebab kau tanggung la dosa nye nanti yeee...


1 comment:

@lfidah @dim said...

kesian anak-anak kau.sabar lagi ye..jangan emosi lebih2 nanti kurang manis..tak patut buat mcm tu..tapi akak memang takut kucing..peace yo!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...