Be My Followers

Saturday, May 18, 2013

Romantika+deco..

Entry ke dua di tengah malam ini...
dah tengah malam baru nak update kan sebab siang nya sebok mengemas bilik yang sememangnya macam sarang naga(bak kata bapak akulah) tapi aku pun tak tau le macam mana rupa sarang naga tu :p

malam ni nak tunjuk jam dan juga bunga yang aku beli di romantika pada jumaat lepas sudah di letak di tempat yang aku ingin kan.. dan kelihatan sangat Awesome <3
pandai jugak aku memilih kan..?? tapi jam nye kak fyda yang tolong pilih kan.. =)

ni barang aku beli... =)

cantik tak bunga tu heee...aku tak suka yang bunga banyak semak mata aku kalo daun macam tu aku suka tak lah buat sarang nyamuk aje.. :p

tu dia jam aku beli letak di dapur cantik tak?? hik3

sekian sahaja entry malam ini...
selamat malam... ^_^




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...