Be My Followers

Friday, May 31, 2013

Majlis penyampaian hadiah kepada pemenang eBook Competition 2013..


Selamt petang..
Setelah mengetahuai yang aku dan kak fida telah memenanggi tempat ke 4 dan ke 5 pemenang ebook minggu lepas, jadi kami telah ke KL untu kali kedua sebelum ni kami ke KL untuk menghadiri "KOTEX MEMBERKU" tapi semalam aku telah ke sana lagi untuk menghadiri majlis penyampaian hadiah untuk pemenang eBook Competition 2013 yang di adakan di Menara Maxis.








Ini adalah pemenang-pemenangnya yang hadir cuma pemenang no2 (M.Faridzuan) je yang tak dapat hadir dan diwakili oleh mummy dia.

bergambar bersama bff aku he3

ini lah dia hadiah saya tak sia-sia lah aku berjaga malam untuk menulis dan tq jugak pada kak fida yang sentiasa membantu aku.

Aku harap dengan hadiah ini dapat lah menambah semangat aku untuk menulis..huhuhu
ok lah tunggu entry aku yang seterus nya mengenai "pengambaraan kami ke KL" ok =)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...