Be My Followers

Monday, May 20, 2013

yehhhhh...!!!Menang IPAD Dari eBook Competition


assalamulaikum...
selamat hari isnin semua...
aku nak share kegembiraan aku pada jumaat yang lepas tentang ebook competition 2013
setelah sekian lama menunggu keputusannya akhirnya jumaat lepas di umum kan pemenang-pemenangnya..
Alhamdulillah(berkat dihari jumaat) nama aku tersenarai menjadi salah seorang pemenang..
walau tidak mendapat tempat yang pertama.

Aku memang tak sangka..memang la harap nak menang tapi bila tengok cerita aku turun naik..turun naik dalam carta top 10 tu aku kurang kan berharap sebab takut kecewa aku ni kalau dah kecewa lain macam sikit he3(gedik lebih) :p

Jadi aku nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi membantu membaca dan mengdownlod cerita aku "KISAH CINTA KITA"


satu je yang aku memang tak faham kenapa kak fyda punye cerita "DIA,PILIHAN HATIKU"
boleh turun mendadak??? jauh tu turun..

Tapi tak apa janji kami sama-sama menang kan..Bersyukur sangat..!! 



1 comment:

@lfidah @dim said...

tahniah sebab menang ipad...semoga akan peroleh semangat dalam bidang ini.chaiyokkk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...