Be My Followers

Friday, May 10, 2013

kenapa mesti macam tu????


Selamat pagi semua...
salam jumaat
sedang aku google2 jumpa pulak dengan entry di blog ini agak menarik untuk aku kongsi kan.. dapatlah menambah entry aku hikhikhik
tajuk dia "bezanya orang atasan dengan orang bawahan"

"Suka mengata staf serba tak boleh padahal staf selalu lakukan yang terbaik...
suka memburukan staf dan memalukan staf depan orang ramai.."
Ada juga yang suka membeza-bezakan layanan kalau yang sama pangkat layanan dia istimewa tapi kalau bawahan dia layan macam nak tak nak je ada masa orang panggil dia wat tak tau je... emmm macam mana tu kn??
Tak semestinya orang bawahan tak bagus mana tau dia mungkin beribu kali lebih baik dari awk kan?
tak de beza pun kita dengan orang lain masa kita mati nanti kita akan ditanam didalam tanah juga, guna kain kafan yang sama takde beza pun kaya miskin, pangkat tinggi rendah, bijak ke tak  
semua sama dekat mata tuhan.

Sekadar perkongsian untuk renungan kita pada jumaat ini tak berniat untuk menyinggung perasaan sesiapa tapi kalau ada yang terasa mintak maaf yek...

1 comment:

@lfidah @dim said...

bersabarlah ye kawan.anggap mungkin hari itu 'dia' tengah stress!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...